Telephely- és operatív logisztikai vezető kollégát keresünk Siófoktól 23 km-re, Kerekibe

ALCAR Hungária Kft.

Logisztikai vezető

Munkavégzés helye: Kereki

2021. 06. 04.

ALCAR Hungária Kft. (ALCAR HUNGÁRIA KFT)

Európa vezető alufelni- és acéltárcsa gyártó és forgalmazó vállalatának (ALCAR Group) magyarországi leányvállalata, továbbá a YOKOHAMA, GITI, GT RADIAL és SAILUN gumiabroncs márkák kizárólagos magyarországi disztribútora

Siófoktól 23 km-re, Kerekiben található logisztikai központunkba, az alábbi pozícióba keresünk munkatársat

Telephely- és Operatív Logisztikai Vezető

Feladatok

  • Logisztikai folyamatok teljes körű irányítása, folyamatos fejlesztése, a felmerülő hibák elhárítása, raktárral kapcsolatos összes feladat megtervezése
  • Raktározás és szállítmányozás teljes körű megszervezése (beérkező / kimenő oldal)
  • Raktár kapacitás folyamatos követése
  • Készletgazdálkodás
  • Infor Smart Office ügyviteli rendszer értékesítési / logisztikai modul kezelése
  • Együttműködés a beszerzéssel, értékesítéssel és ügyfélszolgálattal
  • Kapcsolattartás külföldi beszállító partnerekkel, rendelések ütemezése
  • Telephely menedzsment feladatainak ellátása: A dolgozók munkájának irányítása és ellenőrzése, munkaügyi, személyügyi feladatok ellátása
  • Napi munkafolyamatok megszervezése, szükséges erőforrások megtervezése
  • Telephelyre vonatkozó KPI rendszer kialakítása, fenntartása, fejlesztése
  • A hatékony raktári működés biztosítása
  • A raktárépület üzemeltetetési feladatainak ellátása
  • Munka- és tűzvédelmi előírások betartása, betartatása

Elvárások

  • Szakirányú logisztikai- vagy kereskedelmi menedzseri végzettség (preferált a felsőfokú végzettség)
  • Legalább 3-5 év releváns tapasztalat raktározás és logisztika területén
  • Nagyobb csapat irányításában szerzett tapasztalat
  • Magabiztos IT és Office ismeretek
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Kiváló tervező és szervezőkészség
  • Határozott, döntésképes, felelőségteljes személyiség
  • Rugalmasság, terhelhetőség, stressztűrő képesség

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil, nemzetközi hátterű vállalatnál
  • Megoldásorientált, támogató vállalati szemlélet
  • Versenyképes bérezés
  • Önálló, felelősségteljes és változatos munkakör
  • Folyamatos szakmai kihívások
  • Céges autó

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Közép vezető

Önéletrajz elküldése kötelező!